Day 4 – What you ate today


Jag är ju sjuk idag, så då blir maten lite... konstig kanske.

Till frukost åt jag chai-gröt, som jag skrev om här. Och så kaffe med mjölk, som vanligt.
Sedan åt jag stekt lax med en himla massa keso som fanns kvar i kylen.

Och så gjorde jag avokadoglass (avokado, vaniljglass, kesella och frysta hallon). Inte det godaste jag har ätit, haha. Men jag kanske borde haft lite mindre avokado och lite mer glass.

Till middag blev det scones med smör och ost. Te, lite choklad.

När jag inte är sjuk  brukar det bli mer normalt (scones till middag är kanske inte det ultimata) Jag tycker om att laga mat, och försöker variera mig så mycket jag kan. Eftersom jag inte äter kött blir det mycket bönor, linser och ägg.

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja kroppen behöver en massor för att gå upp, så du kan va lugn :) chaigröt lät väldigt gott du, får ta o prova det någon dag :D Hr är det med dig, går du i behandling? hoppas du mår bättre idag? :D <3

2010-11-23 @ 10:20:33
URL: http://www.resanupp.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0