Day 8 – A moment

Jag har mycket nytta av mina gamla dagböcker här. Bara att kopiera.


Förra sommaren, mitt liv, ett ögonblick, hemma hos min dåvarande pojkvän J:

"Jag cyklade hit och åt frukost med J för ett par timmar sedan. Iste och rostade mackor. Sedan gick vi ner och rökte en spliff i solen. Det är nästan för varmt ute, men ändå sjukt nice med fint väder. Jag blev jättestenad.. Eller ja, jag ÄR jättestenad. Vi gick till konsum och köpte cigg. Jag tyckte att mina solglasögon kändes som en hel hjälm, med glasvisir. Riktigt uppåt röka, det här. Jag är glad och skrattar åt allt som vanligt. Nu sitter J i sin soffa och spelar Fifa. Jag sitter i sängen framför datorn som inte har internet än. Jag har, lite mot J's vilja såklart, satt igång Timos cover-skiva. Den är riktigt bra; särskilt "Creep" och "Drive Dead Slow".
Ja, jag har inget bättre att skriva om. Men det kan ju vara roligt att läsa om några år, och kunna minnas ett ögonblick såhär. Och jag vet inte om jag skriver jättedåligt nu. Det är mycket möjligt, med tanke på hur borta jag är."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0