Svar på kommentar

Tove om Foton:
Vad skulle du ta dig till om någon du kände hittade bloggen?


Ja herregud... Det beror på vem. Nu är det nog så att de flesta i min umgängeskrets inte kollar runt på bloggar över huvud taget. Så jag känner mig hyfsat säker. Men OM...

Den som vore minst jobbig är M. Han vet så mycket redan. Han och bästa vän är väl de enda som vet. Jag hade bett honom att inte läsa den, och sen hade jag litat på att han inte gjorde det mer.

Om någon kompis hittade den. Då hade jag nog fått radera eller lösenordsskydda hela bloggen. Och berättat mer för kompisen antar jag.

Om mamma hittade den. Då hade jag dött. Jag hade aldrig förlåtit mig själv tror jag. Tagit bort bloggen så fort som möjligt såklart, sen grävt ner mig. Fan, så ledsen hon hade blivit. Jag tänker att, om tio år typ, när det här bara var en kort period i min ungdom, då kanske hon kan få veta. Jag hoppas att jag kan prata med henne om det någon gång i alla fall.

Men mamma är den där som frågar om hjälp när hon ska läsa sin mail, typ. Det är ingen risk att hon hittar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0