Tjock av förkylning

Hittade en artikel i aftonbladet (vad annars?) igår, om allt som är dåligt med våra huskurer, med rubriken "Tjock av förkylning". Sånt blir jag så arg på.

Men jo, de har ju rätt. Det är ett stort problem. Vi vet ju alla hur en veckas sjukdom får vikten att fullkomligt rusa upp. Anledningen till att fetma blir allt vanligare är förkylningarna, med alla dessa hälsovådliga självmedicineringar.

Tur att de skrev om det i tidningen, så att jag inser att jag inte borde hälla i mig litervis med honung. Och de här halstabletterna som hindrar så otroligt många från att få bukt med sin övervikt... Ja det är rentav sorgligt.

Kommentarer
Postat av: Simone

min ätstörning började faktiskt med en förkylning. Det var ju såklart inte förkylningens fel, men det var då jag började äta mindre. Kommer ihåg det som om det var igår...

2010-11-25 @ 10:40:27
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0