Plugg

Jag fortsätter att äta ganska vettigt. Tror jag, men jag har skitsvårt att bestämma mig för om jag ska ta en portion till eller om jag är mätt, om jag ska äta ett kvällsmål eller om det räckte med sen middag, om jag ska ta en kaka till efterrätt eller om det blir alldeles för mycket då, om jag räknar för lågt eller högt när jag uppskattar dagens kaloriintag.

Jag måste inse att jag inte kommer gå upp i vikt. Jag äter bra mat, jag äter hyfsat regelbundet, och väldigt varierat. Jag tar järntillskott, får i mig rätt mycket protein, och jag har kommit igång ordentligt med träningen. Varannan dag har det blivit nu. Inte en chans att jag kommer bli tjock. Förstå det!


Idag tränade jag Shape (typ styrketräning i grupp), och sen åt jag ostkaka med hallonsylt. Det är riktigt gott.

Nu måste jag göra läxa. Ska läsa en massa tråk, och komma ihåg det också. Varför varför varför har vi den sämsta läraren någonsin i teori? På hennes lektioner sitter jag antingen och somnar, eller så blir jag sjukt sur på hennes idiotiska babbel. Men ja, nu blir det te (twinings äppel- och kanelte) och plugg.

Kommentarer
Postat av: Simone

:) Vad kul att det går framåt! Stor kram...

2010-10-27 @ 21:30:22
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0