Trög

Konstigt liv. Igår liksom försvann, flöt förbi i någon dimma. Jag kompenserade för godiset igår, genom att äta ganska lite. Var uppe i högst 400 kcal, men på kvällen träffade jag M och slutade bry mig. Vi åt glass, så det blev väl 700. Men det kändes okej. Jag hade tagit fyra efedrin under dagen, och kände mig frånvarande och långsam (tror inte det är äkta efedrin). Korttidsminnet var inte på topp heller, så hela dagen blandades ihop till en trögflytande gegga.

Jag tycker det är ganska intressant att titta på bilderna jag la upp. Hur olika de är. Lustigt att det går att se smal ut på vissa bilder, fast man egentligen har pösig mage och tjocka lår.


Nä, nu måste jag sova en stund. Har gått på stan hela dagen efter bara några timmars sömn (supersex och tidig väckning). Har dessutom haft mina alldeles för höga klackar, så fötterna är döda.

Kommentarer
Postat av: Cole

Det har jag. Jag skrev det sist. Nuffe=Älskling ^^

2010-09-04 @ 18:42:08
URL: http://therottenlies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0