Sex, osäkerhet och flashback.org



Läste den här tråden på flashback. Tror den kom till efter att någon kille frågade hur man övertalar sin tjej till analsex.

Jag blir faktiskt uppriktigt förvånad. Mina pojkvänner och andra sexpartners har aldrig haft något emot att ha sex när jag har mens. Tvärtom har det varit jag som är lite tveksam, för att jag är lite blyg och nervös för att det ska märkas mycket, men det beror på vem killen är och hur mycket mens jag har.

Vad är det för människor som hänger på flashback egentligen? Och hur sorgligt är det inte att det är där, och på helgons forum, man läste när man var en osäker 17-årig sexnybörjare som ville veta vad som är normalt, om man själv är normal, äcklig eller dålig i sängen.

Det gjorde åtminstone jag. På helgon försökte jag läsa mig till om killar skulle tycka att jag var äcklig som inte rakade fittan, om jag var dålig som inte ville ha analsex, om jag var ful som hade små bröst, om jag var tråkig som inte ville bli fastbunden och piskad.
Och oj vad jobbigt det var att få svaren på det. Jag var äcklig, dålig, ful och tråkig. Jag tog det för allmängiltiga åsikter, och jag tog det hårt.

Nu när jag är några år äldre, och säkrare på mig själv, har jag förstått att faktiskt är en viss typ av människor som skriver i de där forumen. Så man får ta det med en nypa salt. Men jag kan inte låta bli att förundras över hur ovanligt rädda flashbackarna är för lite mens.


Och det här inlägget förtjänar ett tema på bildbloggen, eller hur? Haha! Inget för äckelmagade kanske:




Kommentarer
Postat av: Erika

Sex + mens är inte najs :( Jag blir knappt ens tänd när jag har mens för att jag känner mig så äcklig då. Inte kul när det kommer blod överallt heller.



Men det där med att få andra att gå med på saker de inte vill är bara så sjukt. Jag skulle aldrig tvinga min kille till något och vice versa. Kan man verkligen tycka om det man tvingar fram om man vet att personen inte vill? Fattar inte det.

2010-09-10 @ 14:27:24
URL: http://anaaddict.blogspot.com
Postat av: SP

jag håller helt med dig! Ingen av mina killar har haft problem med att ha sex när jag har mens, det är snarare jag som inte vill för att jag känner mig äcklig och ofräsch

2010-09-10 @ 15:48:25
URL: http://skinnypeople.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Sv: Tack, det är du med! ♥



Det har aldrig varit något problem med dem jag haft sex med heller (pojkvänner o andra) om jag haft mens. Det är väl fan bara att duscha av.



Jag var inne mycket på flashbacksforum i yngre ålder och blev också jävligt osäker pågrundav dem. Killar som sa att man var ful om man såg ut så där nere, och att alla killar bara är ute efter en sak, tjejer med små bröst är fula, lite skavanker på rumpan är avtändande -liten och fast ska den vara. Listan kan göras lång. Men man tar till sig det som fan när man är en lättpåverkad tjej i tidig tonår.



Går aldrig in på såna där forum längre, men de kommer ju ständigt upp om man söker på något som anses genant. Jag tror också att man skall ta det med en nypa salt.

2010-09-10 @ 17:06:11
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv.

Jag har faktiskt funderat på att läsa den väldigt länge men jag har inte riktigt vågat hehe.

Förut vågade jag inte läsa den för att det kändes alldeles för friskt liksom, det kändes som att jag "svek ana". Jag fick bara läsa äs böcker som triggade svälten liksom.

Men nu tror jag att det är dags att läsa den, jag skall strax lämna tillbaka lite böcker på biblioteket så då lånar jag den nog.

Kram

2010-09-10 @ 20:46:10
URL: http://farfromperfect.blogg.se/
Postat av: latzia

sv: Oj, tack ! : >



alltså, jag skulle ALDRIG i mitt liv ha sex med mens. Tycker det känns äckligt på något sätt. Haha :>

kram

2010-09-13 @ 21:14:08
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: Alexis

hihi flashback, det är där jag hänger! på drogforumet, psykforumet och sexforumet. Så, det är sånna som jag - lagom skruvade människor ^^

2010-09-14 @ 22:26:11
URL: http://alexisforqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0