Väck mig inte imorgon

Men snälla... Hur kan jag vara så korkad att jag köper ett halvt kilo godis? Jag kan äta lite idag och spara resten. Jovisst!

Kommer hem. Mamma säger att hon ska baka kladdkaka. Jag äter ändå 2 hg godis. Sen kladdkaka.
Utöver det: Liten frukost och lunch.

Vad kan det vara, 1800-2000 kcal. Jag spydde lite, men det var ändå för sent. Och som vanligt blir det mackor ikväll. Allt känns för sent.

Och framför mig står 350g lösgodis.
Oh fuck...




Jag pallar fan inte. Kan jag inte bara bli normal nu? Eller smal. Eller både och...



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej! Jag går en komvuxutbildning (i stockholm), började tidigt i januari och är "färdigutbildad" i slutet på december.. Det är roligt iaf! Var ska du gå?

2010-09-02 @ 19:17:55
URL: http://fatass.blogg.se/
Postat av: amanda

oj du sätter verkligen ord på vardagen när den är som sämst. Men jag tror att allt kommer ordna sig hur man än gör, kanske inte idag, men snart. Lycka till och tack för fint bloggande förresten!

2010-09-02 @ 21:01:10
Postat av: Annie

vet hur det känns... köper godis och säger "äh jag sparar det och äter lite då och då" . HAHAHAHA: ofta. Hetsade 400g choklad på 5min nyligen... VIT choklad. rena kalorier. Shit ja det är ju så facking gott! Men man får tänka att man får leva extra bra dagen efter.... Om man verkligen har extrem ångest för sitt hets brukar det funka. man får kolla lite extra mycket på thinspo typ.

Ta hand om dig och kämpa på!

2010-09-02 @ 23:57:16
URL: http://thistimeitsreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0