Stackars rumpan (halva då)

Jag körde Bodypump igår, och kom på efteråt att jag nog gjorde ALLA utfall på samma ben. Man byter ju efter hälften, men jag råkade nog ta samma ben igen. Jag börjar få det bekräftat nu när träningsvärken smyger sig på. Min vänstra skinka, AJ! Halva rumpan kommer bli jävligt snygg i alla fall, haha! Hur lyckas man ens? Men det borde betyda att jag inte kör tillräckligt hårt, för då ska man inte kunna göra två omgångar på samma ben. Så bättre tyngd i utfallen nästa gång.

Idag, på min lediga fredag, hade jag tänkt ta en morgonjogg, men underbenen säger ifrån, så det blev en timmes promenad istället. Nu är det gröt och kaffe, sen ska jag tvätta och så hälsa på mamma och pappa tillsammans med två bröder. Kanske blir lite tabata-intervaller då, om nu min vänstra skinka klarar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0