Underkläder och människokroppar

Jag skulle spana in underkläder på Frank Dandys hemsida, men istället blev det modellerna jag spanade in. Så ovant det känns när inte varenda prick eller grop eller veck är bortretucherat och utslätat. Att man ser fjun och knottror och skuggor. Och att det är så snyggt! Som om de har bestämt sig för att det faktiskt är snyggt att vara människa.

Så nu har jag kollat igenom alla bilder, och jag mår lite bättre av att inse att vältränade, smala, snygga tjejer också har lite fett på insidan av låren, också har streck på magen eller hud som veckar sig när de böjer sina kroppar. Liten aha-upplevelse faktiskt. (Jag kanske inte måste spy på mig själv för att låret pluppar ut sådär under kanten på boxertrosorna)










Och så jämför med typ H&M:


Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vad härligt att se mer "verkliga" bilder. Man får ju liksom inpräntat i huvet att det är meningen att man skall se ut som t.ex den hm modellen.

sv:

Åh tack så mycket, ska se om jag fixar det nästa gång jag vill lägga upp ett klipp :)

2011-04-01 @ 12:03:07
URL: http://baravaralisa.blogg.se/
Postat av: Lith

Eller hur. Barbie är bara sooo over.

2011-04-02 @ 23:58:41
URL: http://lith.blogg.se/
Postat av: L

HAHA! Men vilka oäkta bilder dom två första. Man ser verkligen ett annat mönster typ "mellan benen". Typ andra bilden. I mitten, hela annat mönster. :o eller är det bara jag som ser det? HAHA. herre gud :D



re: Ja, eller hur. det känns fantastiskt. Friskare, naturligare, kvinnligare och sådant. bara bra saker. hur går det med dig ?

2011-04-10 @ 14:33:02
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0