Extra energi

Bodypump-passet gick bra. Jag la på lite vikt både på benböj och axlar.

Sen joggade jag också. Och upptäckte vikten av att få extra energi när man kör extra pass. Tog en recoverybar innan joggingen, och oj vad bra det gick. Det kändes inte tråkigt och jobbigt utan bara härligt. Jag orkade 45 minuter efter ett hårt pass. Det trodde jag aldrig.

Fast det finns nog en risk att jag får ont i vaderna imorgon. Typ benhinneinflammation. Egentligen borde jag nog ta lite längre vila från löpbandet nu.


Mina älskade Goodlife. Såå goda (och billiga).

Kommentarer
Postat av: camilla

Vart köper du de någonstans? asså goodlifen :P åå tack för receptet, de lät inte allt för koplicerat så de kanske till och med jag kan klara av att göra hihi :D hoppas du får en fin lördagskväll

2011-02-19 @ 18:27:27
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Lisa

Var kan man köpa goodlife?:)

2011-02-19 @ 20:22:20
URL: http://www.hatkarlek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0