Svar på kommentar


Tove skrev:
Skärp dig nu. Varannat inlägg skriver du att nu ska du släppa det och varannat inlägg är du lika obotligt utseendehetsfixerad som någonsin. Kämpa!


Det kanske var menat som peppande, men jag blev lite ledsen. Kollade mina inlägg de senaste veckorna, och jag tycker att de flesta är rätt positiva. Visst, jag har tyckt det var jobbigt vissa dagar, men kämpat har jag faktiskt gjort.

I min blogg skriver jag vad jag tänker och känner. Jag kommer må dåligt ibland, och jag kommer skriva om det i bloggen. Men det betyder inte att jag inte kämpar.

Kommentarer
Postat av: tove

det var menat som peppande såklart!

2011-02-25 @ 21:44:28
Postat av: Lisa

Jag tycker du kämpar jätte bra.

Visst går det upp och ned men du är ju jätte duktig ändå. det är ju inte som att du i vart annat inlägg skriver att du skall börja svälta igen.

tänk på hur långt du har kommit, tänk på hur det var när du spydde hela tiden. var stolt över dig själv du är fantastisk!

2011-02-28 @ 05:50:18
URL: http://baravaralisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0