Iväg

Inga mått har ökat. Midjan, en aning. Men den ökar och minskar med ett par centimeter under dagens gång, så det är svårt att dra några slutsatser av det.

Det verkar som om det mest är inbillning då. Känslan. Jag vet att jag inte försöker gå ner i vikt längre, därför känns det som om jag går upp. Jag har lite mer mat i magen när jag går och lägger mig, därför känner jag mig stor.

Nu blir det några dagar med familj och släkt. Ingen träning, och mat som jag inte har kontroll över. Men det går bra. Min kropp behöver vila, och min hjärna med. Hejdå så länge.



Camilla: Tack för din kommentar, den fick mig att känna mig mindre dålig <3

Kommentarer
Postat av: cole

Sv; Jag tror bara han är jävligt osäker när han är med dom för när han fick reda på att jag hade hört verkade han ärligt ångerfull... Han får en chans till :)

2011-01-20 @ 17:06:15
URL: http://therottenlies.blogspot.com
Postat av: Lith

Jag tycker verkligen om din blogg. Har aldrig kommenterat förut här, men jag tycker om sättet du skriver :)

2011-01-20 @ 21:43:18
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0