Lista - 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tänk tänk. Jo, jag tågluffade med den lokala kollektivtrafiken.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte att jag hade några. Isåfall minns jag dem inte.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope

Dog någon som stod dig nära?

Min morfar dog här om dagen.

Vilka länder besökte du?
Inga

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer umgänge med mina gamla vänner.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11 juli, då hade jag det konstigaste och mysigaste dagen på länge. Med M, innan jag lärde känna honom särskilt bra.

Vad var din största framgång 2010?
Jag fick en lägenhet tillsammans med min bästa vän.

Största misstaget?
Att jag började försöka gå ner i vikt igen, i början av året.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag fick någon märklig smärta i min ena arm, på grund av poweryogan. Jag var rädd att det skulle vara kvar för alltid, men det försvann efter ett tag.

Bästa köpet?
En soffa.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder kanske. Usch.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag kom in på konditorutbildningen.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Kent - Varje gång du möter min blick

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm. Gladare än 2009. Ledsnare än 2008.

Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat kompisar.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Spytt.

Hur tillbringade du julen?
Med mina föräldrar och bröder, såklart.

Blev du kär i år?
Oj oj oj, det blev jag. M tog mig med storm.

Hur många one night stands?
Hm, får kolla dagboken... Tre kanske... nä oj, sex stycken. Mer än jag trodde. Jag var ju bara singel i fem månader.

Favoritprogram på TV?
Stjärnorna på slottet, Så mycket bättre, Top model, Idol (pinsaaamt)

Bästa boken du läste i år?
Under det rosa täcket

Största musikaliska upptäckten?
Thomas Di Leva eller Maria Mena.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Bjöd på fika, var på dåligt humör, åt kakor, spydde, gick ut, hade roligt, mådde bra.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jadå. Till exempel om mitt ex inte hade hamnat på psyket.

Vad fick dig att må bra?
Den snyggaste killen på jorden, och sexet med samma person.

Vem saknade du?
Mina vänner som inte känns lika nära längre.

 

De bästa nya människorna du träffade?
Roomies vänner, och M's bästis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0