Om jogging

Dagens träning
BodyPump + 20 minuter jogging


Ibland undrar någon hur jag orkar springa så mycket. Men ni kan ju veta att hastigheten varierar väldigt mycket från gång till gång, och även under samma runda. Som idag; Jag började med att gå en stund, sen ökade jag stegvis upp till normal jogging. Efter tio minuter ner till gångtempo igen, sen stegvis upp igen. Medelhastigheten blev 8,1 km/h.

På en vanlig joggingrunda (utan BodyPump innan) brukar jag hinna ungefär 3 km på 20 minuter, och då går jag de första minuterna så jag blir uppvärmd, sen joggar jag resten.


Efter dagens träning är jag helt slut. Var själv förvånad att jag orkade springa alls efter passet.

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Tack för din kommentar, det är bara bra att få höra utomstående kommentera eftersom att jag inte själv riktigt kan avgöra.



Vi brukar få sjukt mycket potatis/pasta/ris till portionerna och det är asjobbigt. Ibland får vi verkligen berg av mat också så man måste skrapa av massa för att få plats med sallad... Brukar mest äta av tillbehören. :) Sen att vi ofta får gräddiga såser gör det ännu lite svårare men jag gör mitt bästa, man får ju anpassa sig lite så att man inte får ångest eller blir hungrig efter en timme. Brukar dock ta med mig frukt när jag går sent, för säkerhets skull :D



Får se vad han säger när han få se bilderna sen, haha :( Hoppas han inte dödar mig.

2011-01-11 @ 08:46:21
URL: http://anaaddict.blogspot.com
Postat av: cole

tvivlar på att dom någonsin kommer förstå det men jag hoppas att all skit löser sig tillslut och jag kommer ur det här. tack för att du stöttar mig<3

2011-01-11 @ 17:21:17
URL: http://therottenlies.blogspot.com
Postat av: Mathea

sv: Ja, vi får se hur det går. om jag fortsätter och så. vi får se : )

2011-01-14 @ 00:41:28
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0