Flyt

Jag känner att jag börjar ta tag i mitt liv nu. Inte när det gäller plugg/jobb/framtid kanske, men åtminstone mitt sociala liv. Jag måste anstränga mig, ta initiativ, så att jag tar vara på de vänner jag har, och träffar nytt folk. Det är mitt eget ansvar, och jag kan inte sitta ensam hemma och känna mig värdelös bara för att jag är lat och inte orkar träffa folk.

Igår fortsatte jag att faktiskt själv fixa lite. Jag fick med en kompis ut på stan och det var hur trevligt som helst. Dessutom träffade jag en kille, som jag inte är seriöst intresserad av, men han är snygg och trevlig. Och det var på tiden med lite sex för min del.


Det är svårt att hålla sig till det här med att äta över 1000 kcal.
Igår blev det 680 och i förrgår 590, liksom för att kompensera för fredag och lördag. Och när man gör roliga saker, när man lever på endorfinkickar, då är det så enkelt att låta bli att äta.
Nåja, idag måste jag upp över tusen, annars kommer morgondagen bli tuff. Bror fyller år och vi ska äta tårta. Gärna utan att det övergår i hets, tack.

Jag är nere på 46,5 kg igen, och jag förstår inte hur det gick till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0