Killar

Hets hets hets, hela dagen. Hur ska jag någonsin komma förbi 46,5 om jag håller på såhär? Vägde 46,2 igår. Jag sabbar det alltid när det håller på att gå bra. Får se till att helgen blir bättre. Vet inte om jag ska satsa på att sticka ut och festa för att slippa godis-kvällar här hemma, eller om jag ska stanna hemma för att slippa alkohol och fyllekäk.
På lördag ska jag supa i alla fall. Fredag är frågan... Jaja, jag får se.


Bestämde precis träff med en kille, på tisdag. Det kanske kan få mig att inte hetsa under helgen. Vi kommer säkert ha sex och sånt trevligt. Och dessutom, han kan nog fixa riktigt braiga piller till mig fick jag veta idag. Fy fan vad nice.
Hehe, lite pinsamt att jag de fyra senaste dagarna har skrivit om tre olika killar. Vilken bild ni måste få av mig. Fast den stämmer säkert :P
Kille nr 1: Förälskelse på avstånd. Lite flörtande, lite smygtittande på facebook. Inget mer tyvärr. (men jag ska se till att vi råkar ses igen. Jag är bästa stalkern).
Kille nr 2: En kompis som jag inte har några känslor för alls. Men det var trevligt att ha sex med honom ändå.
Kille nr 3: En chatt-kompis som jag har träffat ett par gånger innan, för ett år sen. Inte alls min typ. Sån där muskelbyggare. Inte heller något seriöst alltså. Bara roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0