Flytta

Breakdown igår. Jag ska ju flytta till en annan stad nu, och alltså byta träningsställe. Det innebär att jag ska byta våg. Panik.

Jag har inte vägt mig på säkert en månad. Så om den nya vågen visar mer vet jag inte om det beror på att jag har gått upp, eller om det är fel på någon av dem. Jag måste alltså se till att gå till det gamla träningsstället och väga mig, helst samma dag som jag går till det nya.


Gud, tänk om vågen har visat fel hela tiden. Tänk om jag väger tre kilo mer än jag tror. Tänk om jag har gått upp massor i vikt. Jag vill inte veta.



Kommentarer
Postat av: Alexis

Hej, jag har länkat dig på min blogg - hoppas det är okej? Om du inte vill ha din adress där är det bara att säga till så tar jag bort dig,

kram!

2010-09-01 @ 14:47:03
URL: http://alexisforqueen.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag måste bara säga att jag tycker att dina bilder är grymma, vad har du för kamera och objektiv? :)

Och du är riktigt söt, önskar att jag kunde ha sån kropp som du :D

2011-07-13 @ 20:18:02
URL: http://linoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0