Jävla liv

Jag fick nyss veta att jag inte kommer in på utbildningen jag helst vill gå. Och att jag inte kommer kunna komma in på den till våren heller, eller någon annan gång i mitt liv.

= 150g glass och en dammsugare. SPY SPY SPY.


Det var inte hets, jag var inte ens sugen. Jag bara bestämde mig för att proppa i mig den där glassen och spy upp den, för allt går ändå åt helvete (att trycka ner en tandborste i halsen har lite samma effekt som att dra rakblad mot armen). Mer dåligt lär det bli idag. Mat och godis. Antingen spy, eller låta det göra mig tjock. Spelar ingen roll.


Kommentarer
Postat av: Erika

SV: Ja, någon gång blir det väl det. Jag fick smaka på livets goda i början av sommaren i alla fall. Då var jag sjukt glad.

2010-08-23 @ 16:06:31
URL: http://anaaddict.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0