Körsbärspaj

Ah, magen funkar bättre. Mindre svullen, och bajsningen verkar mer okej.


Igår var M här, och sov över också. Det känns att det börjar bli seriöst när han har varit här och träffat min familj. Igår åt vi körsbärspaj och glass, och förmodligen kommer jag äta det idag också.

Step-passet idag är inställt, så jag måste ut och jogga eller något. Men det får bli senare, för nu är det alldeles för varmt. Usch, det har blivit så lite träning den senaste tiden, och det känns jobbigt. På ett sätt är det väl bra att jag klarar av att inte alltid prioritera träningen framför allt annat. Men det är inte helt utan ångest kan jag ju säga.

Och jag vet att det bara är bra för förbränningen att äta ofta och regelbundet, men ändå kan jag inte låta bli att glädjas när det, som igår, råkar bli bara tre mål om dagen. Eller när jag går och lägger mig med hungerskänslor. Nu när jag inte längre räknar kalorier hela tiden så är jag så rädd att det ska bli för mycket (särskilt om jag då äter sötsaker också).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0