Svag


Det är svårt att äta tillräckligt mycket när det enda man ser i spegeln är en mullig, kort, dallrig och ful person.
När man inte har vägt sig på tre veckor, men kläderna börjar bli för små.
När man är för sjuk för att träna bort kalorier.
När man börjar gråta av att känna på sin egen kropp.

Men det är lika svårt, och detta skäms jag för, att låta bli att äta. Jag vet inte om jag ens skulle orka gå ner i vikt igen. Så jag sitter här med min alldeles för stora kropp och klarar knappt av att äta, men ännu mindre att låta bli.


Kommentarer
Postat av: Erika

Vi är i precis samma situation...

2010-08-20 @ 15:44:19
URL: http://anaaddict.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Som jag skrivit på min blogg så berättade jag idag för min mamma och min kompis om allting, det är dags att bli frisk nu, detta är inget liv. kom igen vi klarar detta. vi kan båda bli friska och lyckliga, vi kommer klara detta!

kram

2010-08-20 @ 21:00:15
URL: http://farfromperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0