Heavy things won´t fly

Dags att ta tag i grejer igen. Jag har tappat det nu känner jag, och det beror på några olika saker.

Jag har inte tränat sedan innan jag blev förkyld (tre veckor sedan).
Jag har inte vägt mig på lika länge (väger mig bara på träningshallen).

Då kan man ju tänka sig att det borde vara bra för mig att komma bort från sånt ett tag. Men istället har jag varit jättenojig över vikten, känt mig smalare ibland, men oftast ovanligt tjock, och jag har fått panik av att inte veta. Har haft dagar då jag medvetet har ätit för lite. Har börjat räkna kalorier mer igen.

Och i förrgår fick jag veta att jag inte kan plugga det jag vill. Åt och spydde. Igår åt jag massor av kakor och godis, men mådde jättebra trots att jag måste ha kommit upp i 3000 kcal. Lyckades vara glad mest för att jag redan hade bestämt mig för att kompensera idag, vilket jag har gjort också. Har ätit lite grann bara.


Men nu ska jag skärpa mig. Imorgon blir det normalt ätande, oavsett hur tjock jag känner mig.


Tack för era kommentarer förresten. De värmer. Och nu ska jag ta tag i saker, se till att må bra.


Kommentarer
Postat av: MissAna

Sv: Jo, jobbigt är det väl.



Förresten är det ett stort steg att må bra, oavsett vad man ätit! Det är ett bra steg. :-)

2010-08-26 @ 17:29:12
URL: http://analisious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0