Julklapp 2

Min bror gav alla i familjen varsin cd med låtar som han gillar mycket, eller som han tycker skulle passa särskilt bra.

På min skiva fanns Black Books av Nils Löfgren. Aj. Den träffade.


She want's
new shoulders to cry on
new backseats to lie on
And she always gets her way

She want's to see other guys
Get lost in other eyes

Baby's in the black books today

She want's
new shoulders to cry on
new backseats to lie on
and she always gets her way
She want's to hurt other guys
Put tears in other eyes

Baby's in the black books today


Jag undrar om han vet hur bra han känner mig.

Kommentarer
Postat av: Skywalker. blåmärken i mitt huvud.

den var superfin.

& ja. ibland vet brödrar mer om oss än vad vi tror.

2010-12-26 @ 20:26:31
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: tove

vadå, trodde du var supernöjd med M?

2010-12-26 @ 23:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0