Snöstormsdag

Nu är det svåra att inte fega. Nya regler är minst 1700 om jag tränar, och 1500 annars. I några dagar bara, sen ska det upp mer.

Har precis varit på gymmet.
27 min. jogging + styrka (rygg, biceps, mage) + 10 min. jogging + lite mer styrka.
Det kom fram en biffig kille som frågade vad jag hette och hur länge jag har tränat där och blablablaaa. På ett sånt där flörtigt vis. Jag blev glad. Får flörta tillbaks mer nästa gång jag ser honom.


Nu tittar jag på en dokumentär om wikileaks (Jag älskar wikileaks!). Hemsk dokumentär att titta på dock, men bra!

Kommentarer
Postat av: Yoline

Fan vad kul att han kom fram och pratade med dig! :)

2010-12-17 @ 01:20:26
URL: http://ettanaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0