Svar på kommentar

Tove frågade vad det är för fånigt med "GI-och-långsamma-kolhydrater-massa-protein-och-nyttiga-fetter-tänk".

Jag menade inte riktigt att det är fånigt, utan mer att han är fånig med det, för att det är något han har fått för sig är bra eftersom hans crossfit-gym gillar det (och därför har jag gjort en rolig grej av det, som jag vet att han kommer gilla. För självdistans har han). Men visst, jag tycker inte riktigt om särskilda dieter, utan tror mer på att äta varierat, det man är sugen på, när man är hungrig. Och då kan jag tillägga att jag inte menar att jag föregår med gott exempel, utan tvärtom att mina nojor och mina tankar kring mat är väldigt fåniga. Eller snarare idiotiska.

Kommentarer
Postat av: h2o

god jul, hoppas du kan njuta av de kommande dagarna :)

2010-12-24 @ 12:44:00
URL: http://vatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0