Aerobics

Igår gick jag på aerobics för första gången, och gud vad roligt det var! Jag tror i och för sig att jag ändå gillar step-passen mer, men det var lite skönt att slippa oroa sig för att snubbla på stepbrädan. Jag har träningsvärk i hela kroppen, och det känns så bra. Jag ska skaffa lite muskler nu, bli riktigt fit. Försöker vara noga med att få i mig protein efter träningen. Idag finns varken step eller aerobics på schemat, så jag tror att jag ska prova gympa. Det låter så jävla tråkigt, men det kanske är nice.

En bra grej: Nu när jag har börjat träna och vill få lite muskler, så blir det lättare att strunta i vikten och fettförbränningen. Jag anstränger mig för att lägga fokus på muskler istället. Och i mitt bakhuvud har jag kvar tanken att om jag fortfarande vill gå ner i vikt sen, så blir det lättare när jag har fått riktig fart på ämnesomsättningen genom att träna mycket, äta mycket och skaffat muskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0