Svar på kommentar

Fick en anonym kommentar: "Aprpopå ditt förra inlägg (som inte gick att kommentera) - du vill alltså att dina kompisar ska lägga märke till att du skär dig?
Varför? (jag är nyfiken för själv hade jag skämts ihjäl om någon såg mina sår)"


Skumt att vissa inlägg inte går att kommentera... Men i alla fall, jag menade inte att jag vill att mina kompisar ska se det. Jag har ju armband och så av en anledning. Men jag tyckte det var intressant ändå, att killen som jag har träffat typ tre gånger la märke till det, men ingen av mina kompisar som träffar mig flera gånger i veckan har tänkt på det.

Det säger något om killen tänker jag. Och att jag inte bryr mig så mycket om att han vet beror mest på att jag inte känner honom bra, och inte planerar att ha någon djup relation med honom. Lite samma sak som att jag kan skriva om det lite halvanonymt på nätet.


Nä jag är ganska glad att mina kompisar inte har tänkt på handledsvärmarna och armbanden. Min bästa kompis har sett märkena på låren, och det var tillräckligt jobbigt.

Hoppas det blev lite klarare nu.

Kommentarer
Postat av: latzia

sv: höhö. taaack du

2010-06-16 @ 22:55:02
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag har inte heller kunnat kommentera vissa inlägg :O



Jag brukar känna att man vill att dem ska se, men ändå inte ska se, att man mår dåligt... Lite svårt att föklara, eller hur?

2010-06-17 @ 09:50:39
URL: http://ananasjuicen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0