Nej

Fan. Förlåt.

Det var inte meningen att bli sjuk,
att inte kunna träna på två veckor.
Det var inte meningen att räkna kalorier extra noga den här veckan,
fundera på om 1700 är lagom eller för mycket när man sitter hemma hela dagen.
Det var inte meningen att lägga sig i underkant nästan varje dag.
Det var inte meningen att jag skulle äta nästan hela godispåsen själv.
Det var inte meningen att spy...

Om ni såg det jag såg i spegeln idag så skulle ni nog förstå.


Så jävla onödigt. Det var två månader sedan jag spydde sist. Så jävla onödigt...

Kommentarer
Postat av: h2o

1. man får misslyckas men aldrig ge upp

2. du spydde ja, men du har inte gjort det annars på TVÅ MÅNADER

3. du inser själv att det var fel av dig = framgång

4. du vill inte hålla på så eller hur? och nu när du är "smartare" och vet bättre och framför allt orkar ta hand om dig så vet du att du inte behöver spy, och du har ju redan klarat 2 månader.

du klarar det. det här var en liten gång. en gång är ingen gång. dra ett streck över allt och se framåt. jag tycker iallafall att du är så himla duktig, det är du verkligen. för det är svårare att försöka äta normalt än vad det är att inte göra det alls.

2010-11-27 @ 13:13:43
URL: http://vatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0