Beautiful Blogger Award

Jag har fått en Beautiful Blogger Award av Monélia. Tack så mycket :)






Vinnare av Beautiful Blogger Award ska:

Kopiera bilden och lägga den i ett blogginlägg

Tacka och länka personen du fått awarden av
Skriv 7 saker om dig själv
Ge vidare awarden till 7 bloggare
***
7 saker om mig :

1. Mitt hår är turkost och lila för tillfället

2. Jag har alltid haft komplex för mina öron.

3. Jag har alla Nightwish's skivor + 3 DVD-filmer, eftersom jag inte har hjärta att göra mig av med det.

4. Jag brukar ta hårspray i ansiktet för att sminket ska sitta kvar.

5. Jag kan "vända ut och in" på ögonlocket.

6. Jag har 34 personer på min hångel-lista. (kom igeeen, alla har en lista :P)

7. Jag älskar att kolla igenom alla mataffärers veckoblad och handla skitbilligt.


Jag ger Beautiful Blogger Award till
(vet inte riktigt vilka som har fått redan):
Lisa
Simone
Em
Mimmi
Empa
Danni
Camilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha hårdspray i ansiktet.. ? Blir det inte jävligt stelt då :P?

2010-11-29 @ 15:38:46
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: camilla

Haha tänkte fråga detsamma :P

Tack förresten :D

2010-11-30 @ 19:58:14
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0