Påskgodis

Påsk och sånt. Ett födelsedagsfirande igår också. Det kändes helt okej, förutom att magen var svullen och gjorde mig deppig på kvällen. Men jag åt en bit tårta igår, och typ hälften av godiset i påskägget. Idag blir det säkert samma sak; resten av godiset och överbliven tårta till efterrätt. Det är väl ganska normalt känns det som. Inget hetsande, och inget man blir tjock av.
Men den här magen dödar mig lite. Jag kan inte ha fina kläder, och jag bävar inför sommarens solande och badande. Jag känner mig inte bekväm med att M tar på mig. Ryggar tillbaka och vrider på mig om hans händer kommer för nära magen. När den är svullen känner jag mig så ful. Och den är svullen i princip varje dag, på eftermiddagen och kvällen. Det måste bli bättre, för jag står inte ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0