I magen ligger godis

Okej, nu blir det gnäll igen. M var här igår, och vi köpte 6 hekto lösgodis. Jag åt maaaaassor. Mådde illa på kvällen, men det kändes inte som någon katastrof. Det var ju gott och mysigt och så. På morgonen kändes det bra. Meeen, vi fortsatte äta av godiset sen.
För en stund sen kom mamma hit, så vi fikade. Jag åt mycket kakor. Och nu är M inte kvar, inte mamma heller. Jag är ensam, och då kommer känslorna.

Jaja, inget att göra åt saken nu. Bara att vänta. Imorgon kommer det kännas bättre. Om några dagar har både jag och kroppen glömt.




Veckans träning förresten
Måndag: Bodypump + 45 minuter löpband
Tisdag: Crosstrainer + löpband (kanske 45 minuter totalt)
Onsdag: Vila
Torsdag: 15 minuter crosstrainer + gym (armar, rygg, mage) + 25 minuter långsam jogging
Fredag: Shape
Lördag: Bodypump + 40 minuter löpband
Söndag: Vila

Kommentarer
Postat av: J

Vad duktig du är :) Vad är shape för sorts träning?

2011-03-14 @ 18:59:42
URL: http://fyrtiofemkg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0