Matbabbel, men jag mår bra.

Jag fortsätter att äta 1000-1500 kcal om dagen. För lite, särskilt när jag tränar. Men jag är inte särskilt hungrig, vilket får mig att tänka att jag...
1: räknar fel (att det egentligen är sådär 800 kcal mer än jag tror varje dag).
eller 2: att ämnesomsättningen har slöat till sig.

Jag vet inte hur lätt den gör det, hur fort det går och hur lite man måste äta. Men det är inget som bekymrar mig så väldigt mycket. Eftersom det inte är jobbigt att äta som jag gör nu, så känner jag inte att jag måste bli smalare nu nu NU.

Tänker inte så mycket på att jag borde hålla mig borta från att mixtra med maten. Däremot ville jag ju få muskler... Kan inte bestämma mig för om jag ska försöka bli smalare nu ett tag till och sen äta mer och bygga muskler, eller om jag ska börja äta mer nu direkt, och eventuellt bränna bort fettet senare om jag vill det då.

Hur det än blir så ska jag träna mycket styrka när jag trappar upp maten. Och göra det långsamt. Av den anledningen vorde det smartast att göra det nu, innan jag börjar tycka att det är jobbigt, innan jag tänker att jag ska skita i allt och äta godis hela dagarna.

Idag blev det rotmos och svamp till lunch. Jag älskar rotmos!




Och nu ska jag dricka mjölk med proteinpulver innan jag lägger mig. Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0