Jag <3 sommaren

Sen jag kom hem har jag mest varit med M och mina sambos (vi bor tre stycken, tillfälligt). Vi har tränat, shoppat, fikat, sett gatuteater, sett på film och gått på bio. Jag har fått ny förälskelse-attack för M (om den nu någon gång har slutat), och det är så himla mysigt.

Det känns bra med maten just nu. Visst, det blir mycket glass och fika i solen, men min dag planeras inte runt måltiderna, och de är inte lika heliga för mig längre. Det beror nog både på resorna med familjen, och att det är sommar. Dagarna är mer spontana, och jag äter när jag blir hungrig.

Det har blivit mycket styrketräning på sistone, men också en hel del promenader, bad och cykelturer. Det är lustfyllt och härligt för det mesta, men jag får fortfarande panik om jag tränar "för lite".

I alla fall, lite bilder från sommarstugan och sådär. Jag hade bakfabrik kändes det som. Bakade tills jag var sjukt trött, och så grinig att mamma tvingade mig att ta fikapaus. Men jag hann med lite morgondopp, promenader, "släktmiddag" och vinkväll också. Särskilt glad var jag över att träffa en kusin, som alltid får mig att må så bra.












Kommentarer
Postat av: Empa

Ååh, ser grymt gott ut måste jag säga.



Måste bara säga det, du är stark bruden. En spontan tanke jag har om dig liksom. Att du är otroligt stark och fin. Hoppas du mår bra, kraaam. <3

2011-07-15 @ 01:33:34
URL: http://dustparade.blogg.se/
Postat av: Em

Roligt att du bakar så mycket!



Jag tror du skulle se stor skillnad om du såg mig på en bild framifrån. Det är skillnad, får inte på mig många av mina jeans!



Jo, har inte heller tänkt men nu är jag tillbaka till jobbet och verkligheten. Jag åt en lite godispåse sen:)

2011-07-18 @ 21:54:59
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
Postat av: angelice

Sv: Hahaha, nu skäms jag lite. Trodde det var tvärt om! ;) Jag är typ därifrån själv så jag borde verkligen veta.

2011-07-19 @ 12:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0