Min kropp bara slukar mat

Idag har jag ätit rätt mycket. Mat, riktig mat, inte godis och så. När jag då ändå blir hungrig väldigt kort tid efter en måltid så hade jag lätt kunnat få lite panik, börja räkna kalorierna eller försöka fylla magen med random innehållslös grönsak. Men idag har jag lyssnat på kroppen. Den använder ju tydligen maten till något (förslagsvis till muskler, träning), så då ska den få vad den behöver.

Idag blev det konditionsträning. Hääärligt.
20 min. crosstrainer + 20 min. löpband + 20 min. crosstrainer



Efter träning:
Keso och yoghurt med apelsin, mandel och flingor. Och så kanel och kardemumma.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, ser gott ut

2011-03-12 @ 16:47:54
URL: http://nastydiary.blogg.se/
Postat av: Alexis

Nja, jag hittade den på Weheartit.com så jag är inte säker. Men jag måste hålla med ;3 skulle velat vara där faktiskt!

2011-03-12 @ 17:31:30
URL: http://simplicities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0