Min maaaage

Aaaaaajje!

Vaknade vid fyra och åt min gröt som vanligt. Klädde på mig, borstade tänderna. Pang! Världens magont. Jag ville bara ligga i sängen och gråta. Så det blev inget jobb för mig idag.

Nu har jag sovit några timmar, men det är fortfarande lika illa. Det känns som om jag har förstoppning och en massa gaser i magen. Tror det är så också. Men det är märkligt, för jag bajsade efter frukosten, massor! :P

Jag försöker massera min stackars mage, och det bubblar och har sig. Därför är det också skumt att den är ovanligt platt och snygg. Nåja, jag har inte lust att stå och njuta framför spegeln nu direkt. Försöker äta lite mellanmål, och hoppas på att få ut alla gaser och allt bajs snart, för det gör ooooont!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Röhnisch sportbh:n som du undrade över har jag själv i storlek S och är vanligen en 75A. Tror att en XS borde funka på dig isf. Ledsen över det sena svaret!

2011-03-17 @ 07:44:45
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Alexis

Svar: Det tycker jag verkligen inte, det är någonting jag känner och står för. Jag hyser stilla hat för människor som inte kan använda språket ordentligt, det är för fan misshandel av ett vackert sätt att kommunicera.

2011-03-17 @ 15:53:18
URL: http://simplicities.blogg.se/
Postat av: Alexis

Jo, men rasist är jag inte. Om man är nysvensk är det en sak, då håller man på att lära sig - men svenskfödda personer som inte kan hantera språket... åhhh så jobbigt!

2011-03-17 @ 16:36:31
URL: http://simplicities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0