Nudlar

Nu har jag precis ätit snabbnudlar, för första gången på jag vet inte hur länge. Med bönor, fetaost och tomat.

Började tänka på när jag var yngre och hade en av mina nudelperioder. Jag tog alltid ett paket currynudlar, kokte dem i vatten och mjölk, så länge jag orkade, tills det blev typ en krämig gegga. Sen slängde jag i åtminstone en matsked smör. Haha, så jävla gott det var. Jag har alltid varit sådär, tagit en massa smör, en massa grädde. Skrapat av smörkrämen från rulltårtan, ätit smet eller vaniljvisp direkt ur skålen. ÅÅåh, vad sugen jag blir. Nu gör jag bara så om jag hetsar.

(vilket jag för övrigt inte har gjort på länge. Det är ju bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0