Nu: Sova

Varför ska jag göra det där idiotiska arbetsprovet?!
Jag menar, jag är personen som
*blir nervös av att ringa ett telefonsamtal
*gick till kuratorn för att jag inte klarade av muntliga redovisningar
*tycker att det är skitläskigt att träffa nya människor
*får hjärtklappning av att fundera på att räcka upp handen i skolan
Låter det lämpligt att jag ska åka till ett helt nytt ställe, med bara främmande människor, utan att veta hur allt ska gå till, och låta dem titta på mig när jag bakar, bedöma om jag är tillräckligt duktig.
Jag är ju dum i huvudet. Imorgon bitti händer det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fokusera på kakorna och låt omgivningen glida iväg..

2011-05-31 @ 10:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0