Ska jag må såhär nu?

Ångesten är här igen. Jag vet inte om det beror på mina arbetstider (har praktik nu, börjar fyra på morgonen) eller om det är att vintern är på väg. Eller något annat.
Den är här i alla fall, allt oftare. Hos M igår mådde jag bra hela dagen, men sen kom det, utan anledning. Jag kände mig så ensam, fick svårt att andas. Jag ville inte att han skulle se det, men det slutade ändå med att jag låg och grät när han höll om mig.
Han förstår, jag tror att han vet hur det känns. Och jag vet inte vad jag skulle göra utan honom.

Kommentarer
Postat av: Em

Ja, och man vet inte riktigt när lsd slår in heller, de kan ta 15 min - 2 timmar men jag vill fly verkligheten nu:/



Nja, jag blir kanske inte tjockis men jag står still och kommer ingenstans.



Hoppas ångesten höll sig borta idag!

2011-10-26 @ 19:54:26
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jamen exakt! Gillar den :D



Åh, tack. Du är jävligt söt du med! :D Förresten, tusen tack för din långa kommentar angående att jag tycker det är jobbigt att umgås med folk. Och tack för tipsen. <3

2011-10-30 @ 20:31:00
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0