Allsång och Carola

Någon som såg Carola och The Ark i Allsång på Skansen?

Alltså fy. fan.

Carola har jag aldrig haft något till övers för. Hon är (förlåt, "Hon framstår som", menar jag) en uppblåst, självgod och falsk människa. Hennes uppenbarelse får mig att vilja spy.

Men The Ark, Ola Salo...? Jesus vad besviken jag blir. Jag gillar ju dem. Varför spelar de med Carola?! (Har Salo följt Carolas råd; blivit straight av förbön?) Och båda två var pissdåliga. Carola låter som igenrostade gångjärn, och studsade som en full fjortonåring på scenen. Urk.


Kollade intervjuer efteråt. Ola Salo pratade om vilken superstjärna och förebild Carola är. Carola pratade om att både hon och Ola har karisma, vågar gå utanför ramarna och är modiga och blablabla. Hon tar varenda chans att tala om hur underbar hon själv är.


(för övrigt påminner hon om en gammal klasskompis till mig, som jag inte står ut med. Ni vet en sån där helt utan självinsikt, som måste skriva allt hon gör på facebook, och dessutom få allt att låta heeelt underbart romantiskt. Typ "det doftar av kärlek i mitt kök, och jag står här iklädd mitt hemmasydda förkläde och beskådar konstverket av bullar. Känslan av gemenskap och glädje når mitt hjärta och jag ser den spännande vägen som kallas livet framför mig. Vem vet vad morgondagen för med sig för äventyr"

*stoppa fingrarna i halsen och börja avsky alla som råkar säga något positivt till mig den närmsta veckan*)


Kommentarer
Postat av: Linn P

Hahahahahahaha =)

Jag måste bara säga att jag älskar din attityd !! Och jag håller med dig till 100 % !!!!

2010-06-30 @ 23:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0