Ni är så bra

Jag mår rätt bra idag. Igår var fail, men idag har det varit som vanligt.
M är här, och vi ska dricka glögg och äta pepparkakor. Jag har saknat honom...


Tack för era snälla kommentarer. Ni anar inte hur glad jag blir, att ni ens tar er tid att kommentera <3

Simone om Day 6 – Your day:
Åh, jag fullständigt älskar din "introduktionsvecka"!!Du skriver så himla bra och intressant :) tummen upp för dig tjejen!!

h2o om Nej:
1. man får misslyckas men aldrig ge upp
2. du spydde ja, men du har inte gjort det annars på TVÅ MÅNADER
3. du inser själv att det var fel av dig = framgång
4. du vill inte hålla på så eller hur? och nu när du är "smartare" och vet bättre och framför allt orkar ta hand om dig så vet du att du inte behöver spy, och du har ju redan klarat 2 månader.
du klarar det. det här var en liten gång. en gång är ingen gång. dra ett streck över allt och se framåt. jag tycker iallafall att du är så himla duktig, det är du verkligen. för det är svårare att försöka äta normalt än vad det är att inte göra det alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0