Duktig

Jag måste sluta känna mig duktig när jag har ätit för lite. Ibland råkar det ju bli så att man inte äter på halva dagen, och då blir jag stolt över mig själv. Igår åt jag lite när klockan var halv fem, men efter det stack jag till pojkvän och åt inte mer. Jag blev svinhungrig vid nio, men då kände jag mig så duktig att jag vägrade äta. Och idag har jag kvar den där känslan. Jag är farligt nära att börja om. Tankarna kommer tillbaks, precis som då. ”Om jag bara äter liiite mindre…”

Men jag måste skärpa mig. Jag får inte...

 

För övrigt så har jag varit sjuk och inte kunnat träna på nästan en vecka. Men nu är jag typ frisk, så imorgon får jag ta tag i det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0