Så vackert, slutar andas



Fin helg som sagt. I fredags träffade jag två kompisar. Vi skulle gå ut, men fastnade hemma ganska länge, drack vin och tittade på bilder på könsorgan, och sedan lite porr. Till sist gick vi i alla fall ut, var lagom fulla, hade trevligt och gick på efterfest (eh nja, mer efter-tedrickande). Det blev knappt fyra timmars sömn, sedan upp igår, åka hem, äta frukost, fixa mig, åka in till stan igen....

Träffade M då, igår på förmiddagen. Äntligen. Åh, jag har längtat. Kramar, ett fint leende, varma händer, ögon som tittar in i mina och bara måste se hur allt inuti mig börjar snurra, virvla runt och flyga omkring varje gång hans fingrar nuddar min hud.
Sedan följde ett fint dygn med honom. Kaffe på stan, handla och laga mat tillsammans, några underbara timmar i hans säng, se på film och dela på en liter glass, sova tätt intill varandra, vakna på morgonen, stanna i sängen länge länge, gå upp och äta frukost, dricka kaffe och hålla honom sällskap på balkongen när han rökte.

Och så ett fånigt långt farväl innan jag åkte hem.


Det är så jävla fint att vara kär. Och sex med honom det bästa som finns.


Det är intressant att jag åt ungefär lika mycket glass igår som jag gjorde här om dagen, då när jag fick ångest och spydde. Nu, ingen ångest. Bara dela på ett paket glass, sådär som man gör när man har roligt och ser på film med en människa man tycker om.


Kommentarer
Postat av: Perfection

Det är en skön känsla när man inte får ångest, så brukar de bli för mig när jag är med andra och har roligt :)

2010-08-01 @ 19:40:25
URL: http://myperfection.blogg.se/
Postat av: SP

Låter som en riktigt mysig helg! :)

2010-08-02 @ 15:38:34
URL: http://skinnypeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0