Och så var det helgen ja...

Festen i lördags var egentligen mysig. Men det kom alldeles för lite folk, så det blev inte sådär jätteparty. Jag åt en del kakor och godis, blev rätt full, gick och spydde. Sen blev jag ledsen för andra grejer. Min kompis skulle ha bakning och brädspels-kväll dagen efter, och hade inte bjudit mig. Ouch i hjärtat.

Sen var det sånt där politiskt igen. M pratade om "såna där vänsterfjortisar som var där och gjorde sånt", utan att veta att min bror var just där och gjorde just sånt.
Dessutom var min bror här när han sa det. Men jag blev nog mer ledsen än min bror. För han är en som vet vad han tycker och inte bryr sig om ifall någon annan gnäller om det. Han blev inte ledsen, inte arg, utan sa bara "Ah, det är mig du pratar om. Jag hade gärna snackat mer om det, men tyvärr går min buss snart".
Min bror åkte hem, jag gick och spydde två gånger till.

Jag och M pratade om det när vi skulle sova, ganska länge. Det var bra, men jag slutade ju inte vara ledsen helt. Jag tycker det är så jävla jävla skitjobbigt att han och jag inte tycker samma sak.


För övrigt tänker jag låtsas att jag spydde för att jag drack för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0