Vill bara sova

Träningsvärken i armarna/bröstet är okej. Känns en del när jag lyfter och sträcker mig på vissa sätt. Träningsvärken i benen däremot. Varenda steg jag tar känns som fan i hela framsidan av låren, och baksidan, rumpan. Jag kom knappt upp ur sängen i morse, och när jag ska sätta mig ner dör jag. Jag vet inte om det är måndagens Bodypump eller gårdagens jogging. Förmodligen båda.

Kom hem vid tvåtiden. Åt yoghurt med flingor (äter det lite väl ofta kanske), drack kaffe. Släpade mig till sängen en stund senare. Åh, mina ben har aldrig varit så tunga. Halvsov i 40 minuter, trots att jag vet att jag blir deppig av det. Jag är så trööööööött! Helt sjukt. Idag blir det ingen träning, aldrig i livet.

Kommentarer
Postat av: Simone

Hej, jag funderar oxå på att skriva om "your days" som du - visst är dom 30? Skulle du kunna skicka "frågorna" till mig? Om du inte har nåt emot det vill säga :) kram

2010-12-08 @ 18:23:22
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0