Hets?

Tillbaks till det normala nu då. Jag tror att jag måste köra på en diet som har utrymme för hets. En dag i veckan där det är okej om jag äter för mycket. Det borde väl gå. Självklart försöker jag att inte hetsa, men jag inser ju också att jag inte har kontroll över mig själv.

Om jag äter runt 500 kcal om dagen i sex dagar, och sedan sisådär en miljon kcal den sjunde dagen, då måste jag väl ändå gå ner? Om jag tränar minst fem dagar i veckan? Jag får nog satsa på det, för om jag har en dag när jag får äta så ökar chansen att jag klarar mig bra de övriga dagarna.


Idag har jag tränat step. Skönt att bli av med lite av helgens intag. Ska försöka träna varje dag den här veckan, för nu vill jag få bort magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0