Nästa vecka

Så, gårdagen gick bra, och idag får jag äta. Tänker dock inte äta sötsaker idag. Spar det till imorgon. Men det finns ju en risk att jag hetsar mat. Jag ska försöka låta bli, och åtminstone se till att äta bra mat, nyttig mat. 
Igår kom jag på att nästa vecka blir tuff. Det blir nämligen lunch på jobbet varje dag, och de beställer vegetarisk mat bara till mig. Så jag måste äta lunch varje dag. Förmodligen kommer jag, av praktiska skäl, bo hos mina föräldrar då (även om jag inte har flyttat hem än), så jag kommer vara tvungen att äta middag också. Det kommer bli ett ordentligt test för mig. Jag måste se till att äta så lite som möjligt vid varje måltid. Det är jag inte bra på. Det är lättare att inte äta alls. Men det blir ju... spännande att se hur det går... typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0