pojkvän + jag = bajs

Tack för alla svar på mitt förra inlägg. Jag ska se till att prata med henne på något sätt. Förresten, ni kanske vet, får anorektiker ofta förhöjda levervärden? Och varför får man det? Min kompis, som jag skrev om, har nämnt att hon har det. Har jag för mig i alla fall.
Igår flyttade jag. Hem till mina föräldrar alltså. Det känns bra.
Idag gjorde jag slut med min pojkvän. Det känns också bra tror jag. Fast det känns inte bra att han är så ledsen. Fan, jag borde aldrig vara i ett förhållande. Jag tror att det alltid kommer bli så, att jag tröttnar efter ett år eller två. Det passar dåligt ihop med att jag blir kär i folk hur lätt som helst. Usch.
Idag och igår har det gått rätt bra med maten. Över förväntan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0