Underbara anorexi

Nämen vad trevligt, anorexiapappa har tipsat om min blogg. Det innebär en massa nya läsare. Yes! Säkert många anorektiker, som jag ska dra ner. Gå ner i vikt! BMI över 15 är inte okej. Jag hatar alla normalviktiga människor och vill att alla ska bli magra och beniga. Man får inga biverkningar av att banta. Det är bara bra för kroppen att inte äta. Man får tjockt fint hår och framför allt massor av energi! Så svält nu tjejer! Allt vad ni kan.
Eh, ja. Nu till någonting annat. Jag blir lite rädd när jag märker hur känslokall jag kan vara. Jag känner mig inte ens lite ledsen för att det tog slut med pojkvännen. Och vi var ändå tillsammans i ett år. Men jag tycker bara att det känns skönt, och ser fram emot att få knulla runt.
Det kommer bli svårt att gå ner i vikt nu. Imorgon ska vi äta på asiatisk restaurang med jobbet. Det är förbeställt. Man får välja tre olika saker att äta, och för mig som är vegetarian finns det bara tre. Ris, nudlar med grönsaker, och vårrullar. Fan. Om man bara väljer två så lägger de upp extra av det andra. Och jag kommer säkert inte kunna låta bli att äta upp allt. Vågar inte lämna för mycket heller. Åh vad jobbigt allt är. Kan inte någon bara skära bort lite lovehandles och mage från mig?
Och nej, det översta stycket var inte jätteseriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0