Somna-fantasier

Jag skrev innan att Hank Moody återkommer i mina "somna-fantasier". Tänkte att ja gfår förklara det litemer kanske. Så länge jag kan minnas har jag hittat på trevliga dagdrömmar för att kunna somna. Om jag tänker på annat, typ något som har hänt under dagen, eller vad jag ska göra dagen efter, eller bara ligger och funderar, så tar det en evighet innan jag somnar. Så för mig är det logiskt att helt enkelt drömma sig bort i en fantasi. När jag var liten handlade de ofta om att jag gick vilse i en skog mitt i vintern, men mötte någon som visade mig en grotta där vi gjorde upp eld och kunde sova. Ett tag handlade de om att jag tog räddade något barn som jag kunde ta hand om, också ofta i naturen, ett barn som gått vilse eller så.
Sedan började de självklart handla om att ha sex med killar och tjejer. Fast oftast var det inte sex, utan snarare ligga och mysa-grejen. Mycket romantisk var jag på den tiden, haha. Jag fantiserade om att ha sex med min lärare, mina idoler, mina kompisar. Eller bara att träffa mina idoler (Nightwish var det då). Att jag blev kompis med dem och fick följa med dem på turné, ja ni vet. Eller att jag har en superkraft, typ som att jag kan göra mig osynlig. Om jag blev kär i någon fantiserade jag om den personen varje kväll i flera veckor.
Ja, jag har nog fantiserat om det mesta. Men vissa saker och personer återkommer. Som Hank Moody. Magnus Betnér också.


Jag måste alltid hitta på en hel historia. Jag kan inte bara börja fantisera om att jag ligger i en säng med Hank Moody. Utan jag måste komma på hur vi träffas och hur vi hamnar i samma säng, på ett någorlunda realistiskt sätt. Det är inte så lätt alltid. Ibland tar det så lång tid att jag inte hinner komma fram till att vi har sex innan jag somnar. Så då får jag fantisera om samma sak nästa kväll, men jag måste ändå tänka om alltihop igen, hur vi träffades och så.

Ibland kommer jag på redan på dagen vad jag ska fantisera om, och då längtar jag tills jag ska gå och lägga mig. Till mina somna-fantasier onanerar jag i princip aldrig förresten Det kanske låter så, eftersom det är en massa sex inblandat. Jag vet inte varför jag inte gör det, det har bara aldrig varit så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0