Jobb och mat

Sov dåligt inatt. Jag vaknade säkert fem gånger. Inte bra, jag har ju alltid sovit hur bra som helst, men nu har det börjat bli sämre med det. Har träningsvärk och är trött både i kroppen och huvudet efter jobbet idag. Fick jobba en timme extra, från halv nio till fem. Och eftersom jag är vegetarian (det serverades pyttipanna) blev det ett ägg och sallad till lunch.

Alltså, en kopp havrevälling, ett ägg och sallad, och två tuggor på en brödbulle är det jag åt fram till klockan sex. Nu har jag fått i mig lite mer. Men, självklart känner jag mig bra när jag äter för lite, när min kropp märker av det. När jag får den där darriga svaga känslan. Jag kan inte låta bli att känna mig nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0